Prima pagină > simpatie > Un simpatizant Hyde Park e menţionat de ONU

Un simpatizant Hyde Park e menţionat de ONU

ONU certificateReamintesc ca v-am contactat anul trecut in toamna pentru a publica cronica conferintei ONU de la Paris dedicata drepturilor omului car in acest an a fost organizata in Mexic unde am inteles din Jurnal de Chisinau ca Moldova a fost reprezentata de Natalia Morari, subliniind ca ptr prima data Moldova a fost reprezentata la acest eveniment. Or, anul trecut, eu am participat la acelasi eveniment si am propus in final cronica acestuia Jurnalului de Chisinau…
Vreau sa va multumesc ca ati postat in acea perioada cronica mea pe siturile administrate de voi, in conditiile in care Jurnal de Chisinau n-a fost suficient de interesat.
Am fost onorata sa fiu apreciata totusi de responsabilii ONU, primind de curand o diploma pentru prestanta mea de anul trecut de la UNESCO.
Va multumesc pentru ce ati incercat sa faceti pentru cronica mea al carei obiectiv era sa prezinte un eveniment de anvergura internationala la care Moldova era oficial absenta. Eu ma aflasem in calitate de studenta a carei candidaturi a fost acceptata la NY.
Va doresc numai bine… si sunt cu ochii pe voi. Multa putere si rezistenta de stejar in ceea ce faceti.

Cu prietenie de la Paris,
Inessa Baban

Categorii:simpatie Etichete:, ,
  1. Italia romania
    26/11/2009 la 12:04

    Cititi, comentarile de azi, articolele ,la ziar, http://www.basarabeni.ro . Legionarii.

  2. anca oprescu
    08/03/2010 la 13:15

    Draga Inessa,
    Urari de primavara primite de la una dintre colegele tale m-a facut sa ma gidesc mai mult la voi si mi-am plimbat putin degetele pe taste ( benefica si necesara ocupatie azi … ). Am descoperit ca esti ( sau nu ? ) pe-aici. Cu folos sau nu , chiar si doar cu un gind bun, vreau sa stii ca ma gindesc cu placere la tine.
    Profesoara ta de româna, literatura universala si lingvistica
    Anca Oprescu

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

