Categorii:1
  1. absolubil
    07/03/2010 la 14:39

    salut. ştii, cu cât mă uit mai mult la imaginea asta, cu atât mai bine o înţeleg. Dar prima senzaţie a fost un bum, un micro-aprilie 2009 în capul meu. Negru, plus V ăştia de jos care ţipă.. Omul are ochii acoperiţi, gura astupată, şi liniile astea încă zboară agresive. Cele verticale îl ţin ca-n temniţă. ăăăă, cred că nu te mai interesează părerea mea😀 dar voi spune, totuşi.. întrebarea semi-conştientă care mi-ar apărea este: „Doamne, ce-o să-mi facă acolo? De ce m-aş duce acolo?”
    Ideea ar fi diferită dacă omul ar reuşi să vadă ceva, dacă i s-ar vedea măcar un ochi. După părerea mea, ar fi mai atractiv un afiş în stilul celor pe care le-ai făcut pentru dezbaterile de la Orhei, ce zici?

  2. Parascovia Topada
    08/03/2010 la 14:01

    Mie îmi place mult. E sugestivă. Această imagine reprezintă lupta pentru libertatea cuvântului pe care a duso Hyde Park pe parcursul a 7 ani de activitate – când toţi vor să-ţi închidă gura şi să-ţi astupe ochii tu luptă, implică-te sau măcar susţinii pe cei care se implică.
    Ghenadie a redat acest îndemn foarte bine „Vino să Vezi!” nu te lăsa condus de ignoranţă, ieşi din tipare sau din temniţă – asta sugerează imaginea – cel puţin pentru mine.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

